Известие

Collapse
No announcement yet.

Хидравличен филтър, кормилна уредба

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
    Сега вече съм съгласен.
    И тъй като хидравличната кормилна уредба на нашите коли не е нито толкова високотехнологична, нито скъпа, от Алфа Ромео правилно са преценили, че никакъв филтър не е необходим освен цедката в резервоара.
    Практиката също доказва правотата на това решение.
    Вече го писах някъде по-горе.
    Но разни алфисти-идеалисти правят от един филтър световен проблем. Затова и влязох малко повече в детайли. Извинявам се за което.

    Аз го написах това за надеждността още в първия си пост ама.... карай, лаф да става
    Last edited by tonov; d.m.y г., 00:30.
    sigpic
    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

    Comment


    • #47
      За да има такъв филтър трябва да има и клапан който да се отваря и да елиминира филтъра при запушване. Където и да се сложи винаги е рисковано. Има ли клапан този филтър?
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #48
        ...
        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 14:11.

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение

          Точно. Аз също не разбрах защо беше цялата тази дандания за един филтър, и то такъв, който никой от нас няма на колата си. Дето викаш - карай, лаф да става... Много добре казано.
          Ами данданията тръгна от там, че реших да посоча на този, който все пак е решил да слага този филтър, къде да го сложи. Нещо лошо ли сторих?

          И по-натам, освен че за пореден път разбрахме, какви "величия" си имаме тук, аз лично не чух нито едно обосновано твърдение освен това на Иво, което пък съвпада с моето.

          BTW - аз също не бих си сложил такъв филтър.

          Какво още не ти е ясно?
          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:02.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Ами данданията тръгна от там, че реших да посоча на този, който все пак е решил да слага този филтър, къде да го сложи. Нещо лошо ли сторих?

            И по-натам, освен че за пореден път разбрахме, какви "величия" си имаме тук, аз лично не чух нито едно обосновано твърдение освен това на Иво, което пък съвпада с моето.

            BTW - аз също не бих си сложил такъв филтър.

            Какво още не ти е ясно?
            значи всяко мнение, което съвпада с твоето е правилното мнение дори не осъзнаваш какво пишеш, каква хидравлика, какво налягане, какво подналягане, дори не знаеш, че в тези системи е обичайно да се използват мрежести филтри, на които казвате цедки
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              значи всяко мнение, което съвпада с твоето е правилното мнение дори не осъзнаваш какво пишеш, каква хидравлика, какво налягане, какво подналягане, дори не знаеш, че в тези системи е обичайно да се използват мрежести филтри, на които казвате цедки
              За разлика от твоите подмятаници и недомлъвки аз ясно и точно аргументирах всяко едно свое твърдение. А ако нещо все още не е ясно, съм готов да го доизясня.

              Ако ще ми опонираш, спести си величавите приказки по отношение на собствената си особа и давай по същество на технически език.

              Започни с това да ми посочиш ясно и точно къде и защо съм в грешка с моето предложение относно мястото на монтаж на този филтър.

              Ако си неспособен на това, върви да се дърляш на някого другиго.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                За разлика от твоите подмятаници и недомлъвки аз ясно и точно аргументирах всяко едно свое твърдение. А ако нещо все още не е ясно, съм готов да го доизясня.

                Ако ще ми опонираш, спести си величавите приказки по отношение на собствената си особа и давай по същество на технически език.

                Започни с това да ми посочиш ясно и точно къде и защо съм в грешка с моето предложение относно мястото на монтаж на този филтър.

                Ако си неспособен на това, върви да се дърляш на някого другиго.
                що, не можеш да намериш правилната информация в нета, техническия език е далече от теб, да пишеш предположения, които си мислиш, че според твоята логика са правилни и според някаква картинка в интернет не е коректно.
                Няма да ти кажа- да се пукнеш от любопитство
                Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:24.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  що, не можеш да намериш правилната информация в нета, техническия език е далече от теб, да пишеш предположения, които си мислиш, че според твоята логика са правилни и според някаква картинка в интернет не е коректно.
                  Аз ти зададох един прост въпрос:

                  Човек с инженерна мисъл, къде би монтирал този филтър?

                  Човек дори не и с инженерно образование, щеше да ми отговори ясно и точно в един единствен пост.

                  Ти обаче написа не един а десет (преброй си ги). И нито помен от технически аргумент в тях.

                  Не се ли чувстваш неудобно?


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Аз ти зададох един прост въпрос:

                    Човек с инженерна мисъл, къде би монтирал този филтър?

                    Човек дори не и с инженерно образование, щеше да ми отговори ясно и точно в един единствен пост.

                    Ти обаче написа не един а десет (преброй си ги). И нито помен от технически аргумент в тях.

                    Не се ли чувстваш неудобно?
                    Напротив, всичко е издържано и вярно без мястото на филтъра, което няма да узнаеш.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Напротив, всичко е издържано и вярно без мястото на филтъра, което няма да узнаеш.
                      Не се и съмнявам, че няма да узная от теб.

                      Защото и ти самият не знаеш


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Не се и съмнявам, че няма да узная от теб.

                        Защото и ти самият не знаеш
                        Нали знаеш, че знам.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #57
                          Я па и аз да се изтропам по въпроса.Филтър трябва да има след помпата за да се защитят хидравличните ситеми от попадане на твърди частици ако се разрони помпата била центробежна или зъбна.Освен това има напорни и връщащи филтри в схемата и такива дето защитават определени възли.Тоя пластмасовия не го знам къф е, що е.Отделно трябва да си имат байпасиране в случай на задръстване и някаква сигнализация за запушване иначе като се запуши мое си караш на байпас дълго и славно, сиреч все едно нямаш филтър.И понеже талянеца е преценил че хидравликата е достатъчно надеждна е решил да не оскъпява със излишни чаркове и системи за диагностика.Аз не бих си създавал допълнителни проблеми след като от 97-а насам си върви безпроблемно и без филтър.Па и с рязане и скобички на маркуча няма да рискувам.Вие ако искате си образувате нерви ваш проблем.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            Я па и аз да се изтропам по въпроса.Филтър трябва да има след помпата за да се защитят хидравличните ситеми от попадане на твърди частици ако се разрони помпата била центробежна или зъбна.Освен това има напорни и връщащи филтри в схемата и такива дето защитават определени възли.Тоя пластмасовия не го знам къф е, що е.Отделно трябва да си имат байпасиране в случай на задръстване и някаква сигнализация за запушване иначе като се запуши мое си караш на байпас дълго и славно, сиреч все едно нямаш филтър.И понеже талянеца е преценил че хидравликата е достатъчно надеждна е решил да не оскъпява със излишни чаркове и системи за диагностика.Аз не бих си създавал допълнителни проблеми след като от 97-а насам си върви безпроблемно и без филтър.Па и с рязане и скобички на маркуча няма да рискувам.Вие ако искате си образувате нерви ваш проблем.
                            За да предпазиш системата от дефектиране на помпата може да се сложи филтър за високо налягане или евентуално само цедка.
                            Като гледам тази пластмасария от снимката, ако е с размери 50 х 70 при работно налягане на помпата от 20 атмосфери (не знам то колко е точно, но там някъде) - върху стените и ще се разпредели усилие от приблизително 3 тона, ако се намира на изхода на помпата.
                            Та искам да кажа, че ще вероятно ще гръмне при първото навиване на волана.
                            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:58.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #59
                              Нямам идея,помпата би трябвало да има регулатор на налягане иначе може да вдигне и много при махобороти на мотора.Не ми е трябвало да изучавам хидравлика и няма задълбочени познания, толкова колкото работата ми понякога е изисквала да разчитам и ремонтирам.В някои случаи е имало датчици налягане преди/след филтрите евентуално разликата в налягането се сигнализира на монитор или изключва ситемата. На тази елементарна система само тези усложнения и трябват.
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment


                              • #60
                                Е аз говоря за работно налягане. Значи не става въпрос за екстремни ситуации.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X